.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
الحاق چوب فریم به چوب و کاغذ مازندران

استاندار مازندران گفت: شرکت چوب فریم به شرکت صنایع چوب و کاغذ مازندران ملحق می‌شود.

به گزارش شمال نیوز به نقل ازفارس سید علی‌اکبر طاهایی بعدازظهر امروز در مراسم بررسی مشکلات سوادکوه در حاشیه برگزاری مراسم یادواره شهدای منطقه کسلیان با تاکید بر اینکه مردم سوادکوه و مازندران در خط مقدم ولایت‌مداری قرار دارند، گفت: برنامه‌ریزی برای راه‌اندازی منابع اشتغالزایی سوادکوه در حال پیگیری است.

استاندار مازندران افزود: با الحاق چوب فریم به شرکت چوب و کاغذ مازندران، پویایی این مرکز اشتغالزا از سر گرفته می‌شود.

وی به دستور ویژه رئیس جمهور برای احداث کک‌سازی و ساخت سد کسلیان اشاره کرد و گفت: با اجرایی شدن مصوبات، شاهد توسعه سوادکوه خواهیم بود.

طاهایی خاطرنشان کرد: محاکمه مفسدان اقتصادی که در تملک چوب فریم دخالت داشته‌اند نیز در حال انجام است و امیدواریم با محاکمه این مفسدان شاهد ریشه‌کنی پدیده زشت فساد اقتصادی در جامعه باشیم.

آیت ولی‌نژاد رئیس ستاد نهمین یادواره 43 تن از شهدای منطقه کسلیان سوادکوه با اشاره به اینکه شهدا حق بزرگی بر گردن ما دارند، گفت: برگزاری یادواره 43 تن از شهدای کسلیان از سال 83 و در روستای لاجیم آغاز شد که بعد از برگزاری یک دوره کامل در سال آینده در روستای اتو برگزار می‌سود.

ولی‌نژاد با اشاره به شریان‌های اشتغالزایی سوادکوه، گفت: البرز مرکزی، چوب فریم و اشباع تراورس از منابع مهم اشتغالزایی شهرستان بوده است که در حال حاضر وضعیت مناسبی ندارد.

وی، افزود: چوب فریم تا 300 نفر کارگر داشت که در حال حاضر حدود 13 پرسنل دارد و موضوع تملک آن توسط مفسدان بزرگ اقتصادی نیز در دادگاه مربوطه در حال بررسی است.

وی به راه مواصلاتی به این دهستان اشاره کرد و گفت: 10 میلیارد ریال مصوبه این جاده هنوز اختصا‌ص نیافته است.

ولی‌نژاد به شرایط کوهستانی و آب و هوای سرد منطقه کسلیان و لزوم گازرسانی به آن تاکید کرد و گفت: برای گازرسانی به حفظ منابع طبیعی هم تاکید داریم ولی گازرسانی هم باید با سرعت پیگیری شود.


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.039 seconds.